Android apps

  • Replies:3
miguel orte cano
  • Forum posts: 7

Jul 16, 2011, 1:03:10 PM via Website

Hi to everyone, first of all... I'm spanish so my english isn't really good... :D so there is my probleme:
I have a Samsung Galaxy Ace and when I use de wifi to dowload apps at the app that was pre-intalled at my phone, I click any app and ALL the game apps says that it need ilimitated acces to the web.. And I wan't to know if that means that I can only play that games when I have internet... if it is this way I can't believe it because there is NO game app that doesn't say this... -.- please tell me soon. :D thanks to everyone!

Reply
Daniel Vazquez
  • Forum posts: 19

Jul 16, 2011, 6:50:29 PM via App

puedes repetirlo en español? no te entendí.

Reply
miguel orte cano
  • Forum posts: 7

Jul 16, 2011, 10:31:49 PM via Website

mira en el foro de android pit español tambien lo he posteado ahi en español.. para cambiar mira la aprte superior entrada de la pantalla.. hay 3 idiomas, escoge el español y vuelve al foro en la parte de aplicaciones el post esta a nombre de miguel orte cano :D osea yo!
pero basicamente es que si se puede jugar a los juegos sin tener que estar conectado a internet -.-
y otra cosa... sabes como descargo apps desde el ordenador y luego las paso al movil? ya e descubierto como pasar cosas al movil con el usb pero no como intalar las cosas y debido a que desde kies no me deja por ser android tu me diras ;D

Reply